1. لطفا درصورت بروز هرگونه مشکل با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

2. درصورت هرگونه تغییر در برنامه های پروازی از سوی ایرلاین، اطلاع رسانی از طریق پیامک و نیز پست الکترونیک خواهد بود. اطلاعات وارد شده توسط شما ملاک اطلاع رسانی ما خواهد بود. لذا مسافران موظف به وارد نمودن اطلاعات صحیح و معتبر می باشند. مسئولیت هر گونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات تماس برعهده مسافر می باشد.

3. پاسپورت مسافرین در پروازهای بین المللی می بایست حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. بدیهی است مسئولیت ناشی از عدم توجه به اعتبار پاسپورت بر عهده مسافرین می باشد.

4. مطابق ضوابط و مقررات، کلیه مسافران بیمار( نیز خانمهای باردار) می بایست قبل از خرید بلیط، شرکت را از بیماری خود مطلع ساخته تا در صورت نیاز نسبت به اخذ تایید پزشک معالج اقدامات لازم را انجام دهند. بدیهی است درصورت عدم پذیرش مسافر بدلیل عدم رعایت مورد ذکر شده، هزینه ابطال بلیط و یا خسارت احتمالی بر عهده خریدار می باشد.

5. خرید شما مسافر گرامی روی سیستم ما در مسیرهای خارجی به منزله آگاهی و اطلاع شما از شرایط ویزا و نیز مجوز خروج از کشور می باشد. لازم است دقت کافی را در این مورد بعمل آورده و درصورت هرگونه ابهام با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. درغیر اینصورت شرکت در قبال مجوز خروج، اعتبار پاسپورت و ویزا هیچگونه مسئولیتی ندارد.

6. حضورمسافرین در فرودگاه مبداء، جهت پروازهای داخلی 2 ساعت و جهت پروازهای خارجی 3 ساعت قبل از پرواز الزامی است.

7. کانتر Check-In در پروازهای داخلی 30دقیقه و در پروازهای خارجی یک ساعت قبل از پروازبسته شده و پذیرش مسافر و بار انجام نمی گردد.